اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

سپاهان بازی عقب افتاده را ببرد از استقلال پیش می‌افتد

  • کد خبر: ۱۹۹۳۵۹
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
  • ۴
سپاهان بازی عقب افتاده را ببرد از استقلال پیش می‌افتد
اگر سپاهان بازی عقب‌افتاده خود مقابل فولاد خوزستان را با برتری پشت سر بگذارد از استقلال سبقت خواهد گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال اکنون با ۱۱ بازی و کسب ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، اما سپاهان با بردی که مقابل مس رفسنجان به دست آورد از ۱۰ بازی صاحب ۲۱ امتیاز شد؛ بنابراین اگر زردپوشان اصفهانی موفق شوند بازی عقب‌افتاده خود مقابل فولاد خوزستان را که در روز بازی استقلال مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود با برتری پشت سر بگذارند به صدر جدول خواهند رسید و از استقلال پیش می‌افتند.

این وضعیت درحالی رخ خواهد داد که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چهار امتیاز از سپاهان کسر شده بود، اما شاگردان مورایس با کسب برد‌های پی در پی موفق شدند امتیازات عقب‌افتاده را جبران کنند و اکنون با یک بازی کمتر نسبت به استقلال در جایگاه دوم جدول باشند و اگر بازی عقب‌افتاده خود را با برتری سپری کنند می‌توانند به واسطه تفاضل گل بهتر صدر جدول را در اختیار بگیرند.


علاوه بر آن سپاهان بازی رودررو مقابل استقلال را نیز با برتری پشت سر گذاشته و اگر ملاک بازی رو در رو باشد در شرایط هم‌امتیازی دو تیم، بازهم سپاهان در صدر جدول دیده خواهد شد.

این وضعیت درحالی صدرنشینی استقلال در لیگ برتر را تهدید می‌کند که قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی درباره پرونده شکایت دو، سه باشگاه لیگ برتری از استقلال نتیجه نهایی را اعلام کند و گفته می‌شود احتمال کسر امتیاز بعد از دربی نیز وجود دارد که اگر این‌طور شود فاصله استقلال با سپاهان بیشتر هم خواهد شد.

البته باید به یک نکته مهم دیگر نیز توجه داشت. در روزی که سپاهان بازی عقب‌افتاده خود مقابل فولاد را برگزار خواهد کرد، استقلال مقابل رقیب سنتی‌اش قرار می‌گیرد و در این بازی نیز احتمال از دست رفتن امتیاز از سوی استقلالی‌ها وجود دارد و چه‌بسا در ادامه لیگ و زمانی که بازی‌های استقلال و سپاهان در جدول یکسان شد، فاصله زردپوشان اصفهانی با استقلال بیشتر هم بشود.

به هرحال استقلال باید سایه سنگین سپاهان را پشت سر خود جدی بگیرد و بی تفاوت از کنار آن عبور نکند. اگر جواد نکونام به دنبال کسب جام در لیگ جاری است باید امتیازات بازی‌های باقی‌مانده را یکی بعد از دیگری به دست آورد تا دست کم از سپاهان جا نماند و در نیم فصل دوم در بازی رودررو با این تیم فرصت بازگشت را داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
0
0
استقلالی هستم.قهرمانی این دوره لیگ برتر نه حق استقلاله نه گوپولیس...سپاهان بایدقهرمان بشه اینقدکه قشنگ بازی می کنه
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
0
0
استقلالی هستم.قهرمانی این دوره لیگ برتر نه حق استقلاله نه گوپولیس...سپاهان بایدقهرمان بشه اینقدکه قشنگ بازی می کنه
نادردست نشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
بهرحال دربی استقلال و پیروزی که از سوی سازمان امنیت ملی بایستی مساوی تمام بشه ۴امتیتزکسری سپاهان هم دلیلش مشخص شد.تاباین ترتیب کسب این نتایج رضایت سازمان لیگ سپاهان وتامین
رضاباخواص
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
عزیزان این ببین کی گفتم سپاهان با برتری نسب به رقبا قهرمان لیگ می‌شود سپاهان استقلال لنگ و تراکتور
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->